A hülye én vagyok. Meg az a fajta vásárló is, aki böngészi az akciós szórólapokat, utánajár, mérlegel, számol, szóval próbál "ésszel" vásárolni. Némi büszkeséget is adott ez nekem, mert a bevásárlás befejeztével elégedetten nyugtáztam, hogy körültekintő választásaimnak köszönhetően mennyit spóroltam. Nekem mindegy, hogy magyar, vagy multi tulaj boltjába megyek-e be, a lényeg, hogy jó áron, jó minőséget kapjak. Járnék én "igaz magyar nemzeti" shopokba is, a gond az, hogy azokban általánosságban véve minden jóval drágább, mint a külföldi kézben lévő diszkontokban, hipermarketekben. Vagy mégsem? De rövidre fogom, mert a nyájas olvasó itt hagy fel az olvasással. Pedig próbálok reménykedni abban, hogy nem csak az én tudatos vásárlói magatartásom miatti büszkeségem szenvedett csorbát; várom a tapasztalatokat.

Január óta rendesen elszálltak az árak. Akkor szoktam rá arra, hogy a vásárlás után átbogarászom a blokkot. Többnyire minden oké, Spar, Aldi, sarki kisbolt korrekt. Tesco. Itt megállnék egy pillanatra. De csak képletesen, mert ha most észhez térek, se meg nem állok előtte, se be nem megyek többet. Na, küldik a kuponokat a hűséges vevőnek. Megyek is kolbászt venni, reménykedve a 20%-os kedvezményben. Kolbász a szalagon, a pénztáros beüti, kuponkód lehúzva, de közben csodálkozom, hogy miért mutat a pénztár kijelzője annyit, amennyit. Még szerencse, hogy rákérdeztem a kolbászkás bulira; a Pénztáros Hölgy közli, a kupon nem jó (ki tudja miért). A "legyen szíves" kezdetű kérésem után sztornózta, jött még három-négy cucc. X ezer forint. Fizetek, de távozóban rápillantok a blokkra: a kolbászka 1700-ért még mindig ott díszeleg. Menjek a vevőszolgálathoz (mondja Pénztáros Hölgy), blablabla, odamegyek, reklamálok, visszafizet, bocs, csá. Megbocsátottam. Azután mittudomén hány százalékos kedvezmény minden jégkrém árából. Veszem is nagy dobozzal. Vásárlás vége, fizetve, indulás kifelé, blokkra rápillantás. A jégkrém a szokásos áron, vevőszoli, különbözet visszafizetve, bocsi, csá. És azután megint. Gondoltam, olcsón veszek egy "tigris" fantázianevű kenyérkét, blokkot csekkolom, tigris nincs, de drágább bagett igen.  Vevőszoli, különbözet, bocsi, csá. De a hülyéje megint kihívja sorsot, ezúttal az anyját is behúzza a csőbe, olívaolaj a kosárba, fizet, blokk, csekkol, olaj ára a duplája, Pénztáros Hölgy mondja: anyuka a nagyobb kiszerelést vette, az akció a kicsire vonatkozik; én mondom: közel, s távol csak egy cédulácska volt kihelyezve az olaj alá, a név egyezett, de jóhiszemű vevő lévén gondoltam, hogy ami ott van, az van, de jó, vevőszolgálat, pénz vissza, olaj marad a Tesco tulajdonában. Kicsikét mérges lettem, hazajöttem, írtam Tesco Tisztelt Vevőszolgálatnak, válasz még nem jött (igaz, a 30 napos határidő még nem telt le), és mindezek ellenére tegnap este: Tesco, magyar dinnye, miegymás, fizetés, sietek haza, mert későre jár. Hoppá! Egy fontos lépés kimaradt! Nem volt blokk csekkolás, vevőszoli... Hazaértem, a hibámra rájöttem, blokk csekkolás, ahonnan 2 db azonos súlyú dinnyécske mosolyog rám kajánul, mintha azt suttogná, hogy lám, lám megszívattalak! De kemény vagyok, Tesco Tisztelt Vevőszolgálatnak levél Opus II. Ma: vissza a kiskereskedelmi egységbe, vevőszoli, pénz vissza, bocsi. És mit tesz a marha??? Persze, hogy bemegy némi péksütiért, szénért a grillhez, stb. ÉS MEGINT MEGTÖRTÉNT: pénztár, fizet, blokkot csekkol, és az előbb említett marha fizet 2 liter 1.5%-os tejért, amit állítólag megvett!!! Vissza a Pénztáros Hölgyhöz, blokkot, szatyrot mutat, Pénztáros Hölgy megkéri, a marha fáradjon a vevőszolihoz. És én, a marha elmondom, hogy köszönöm, de ma ott kezdtem, kihagynám.  Fogtam a kis motyómat, beültem a kocsiba, hazajöttem, leültem blogolni.

Hogy mi lett a sztori vége? Még nem tudom. Két liter Tesco Value tej csak kifogott rajtam! Aki nem hiszi, nézzen be az említett lánc egyik szemébe, vásároljon, fizessen, csekkolja a blokkot, azután majd meglátja...

Szerző: catsndogs  2013.08.07. 20:43 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iaskyouanswer.blog.hu/api/trackback/id/tr895450256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maszk13 2013.08.08. 11:23:43

Én a Tescoban dolgozok, mint diákmunkás. Időnként velem is előfordul ilyesmi, és sajnos tényleg gyakori hogy nem írják át a gépben a termékek árát. Mivel nincs idő arra, hogy kint rohangásszak és megnézzem az akciós dolgokat gyakran nem is vagyok képben, azzal hogy mit is ütöttem rosszul. Hiába igyekszem, figyelek néha azért becsúszik egy-egy hiba. És nem csak az én oldalamról. Ennek lehet az az oka, hogy nem minden egyértelműen van kicímkézve vagy az akciós termék megszólalásig hasonlít a nem akciósra. Valószínűleg több odafigyelés kéne, de tapasztalatból tudom a legtöbbször ideges az összes dolgozó, aminek nyilván a vásárló issza meg a levét. De azért elvétve találkozom olyannal is (és ezt most nem azért írom le mert védeném a céget, nem máshol is dolgozom eladóként ott se nagyon más a helyzet), hogy a kedves vevőnek fogalma sincs melyik dinnyét/mennyi árut/ melyik árut vette le a polcról. És mivel nem napi szinten vásárolok ott én se mindig tudom mit is hoz oda a vevő. Pláne ha még ő is ideges akkor aztán végképp elszabadulhatnak az indulatok, még akkor is ha megpróbálok segítőkész lenni. Sőt, mint vevő én is kerültem már olyan helyzetbe, hogy a vevőszolgálatra kellett rohangászom. Sajnos viszont még mindig nem jöttem rá, hogy is lehetne vásárlóbarátabb egy ilyen cég, és ha rájövök is nem rám fognak hallgatni az egyszer biztos.
süti beállítások módosítása